Apple’ın Aralık 2020’de tanıttığı, geçtiğimiz nisan ayında da yürürlüğe soktuğu Uygulama Takibi Şeffaflığı özelliği, sosyal medya devlerini 10 milyar dolara yakın zarara soktu. Financial Times’ın yaptığı araştırmayla ortaya çıkan bu rakam, Facebook’un neden bu politikaya en başından beri karşı olduğunu göstermiş oldu. haber ile ilgili daha fazla detay okumak için, more news Apple'ın Kullanıcı Verilerini 'Saklayan' Özelliğinin Sosyal Medya Devlerine Kaç Milyar Dolar Kaybettirdiği Ortaya Çıktı
Apple'ın Kullanıcı Verilerini 'Saklayan' Özelliğinin Sosyal Medya Devlerine Kaç Milyar Dolar Kaybettirdiği Ortaya Çıktı

Teknoloji News Haber Ajansı — Apple'ın Kullanıcı Verilerini 'Saklayan' Özelliğinin Sosyal Medya Devlerine Kaç Milyar Dolar Kaybettirdiği Ortaya Çıktı news haberi — Haber Sitesi Teknoloji News Haber